157
(2 ψήφοι, μέση τιμή 4.00 από τα 5 αστέρια)
(Άρθρο σχετικό με το πρωτόγαλα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
Όσο μεγαλύτερη χρονική περίοδο μια μητέρα θηλάζει το νεογέννητο παιδί της, τόσο μεγαλώνει ο εγκέφαλός του και τόσο αυτό αποκτά αυξημένες νοητικές δυνατότητες. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μια νέα έρευνα Βρετανών επιστημόνων, οι οποίοι ανακάλυψαν ότι υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα στο μέγεθος του εγκεφάλου ενός θηλαστικού (συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων) και του χρόνου θηλασμού.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ρόμπερτ Μπάρτον του πανεπιστημίου Ντάραμ, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό PNAS της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη βρετανική «Τέλεγκραφ», δήλωσαν ότι προς το παρόν δεν γνωρίζουν αν υπάρχει κάτι στο γάλα που βοηθά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Παρόλα αυτά, η ανακάλυψή τους ενισχύει τη θέση όσων υποστηρίζουν ότι ο θηλασμός είναι η καλύτερη επιλογή για ένα μωρό
Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω Skype, για μια πλήρη προσωπική ενημέρωση. Ξεκινήστε τώρα μια συνεργασία και μια νέα καριέρα μέσω της NWA - Network World Alliance.

ή καλέστε με στo τηλέφωνo 6983.721.110 (Whats Up)
Ζητάω συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό για να συνεργαστούμε και να βάλουμε την Αλόη (Aloe Vera) και όλα τα προϊόντα της NWA (Acai Berry, Colostrum, Spirulina, Προβιοτικά, τα φίλτρα νερού Apas Vital κλπ) σε όλα τα Ελληνικά σπίτια και στην καθημερινή διατροφή των Ελλήνων.
Χρήστος Βαλσαμίδης