Κυριακή, 20 Μαΐου 2012

Ο Όμιλος Εταιριών

Δείτε αναλυτικά τον όμιλο εταιριών και το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της NWA.
Επιλέξτε Εταιρία απο τη λίστα...

Στατιστικά

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα207
mod_vvisit_counterΕχθές243
mod_vvisit_counterΕβδομαδιαίο2430
mod_vvisit_counterΜηνιαίο7396
mod_vvisit_counterΣύνολο179467

Σύνδεση - Login

Για τους φίλους και συνεργάτες της οργάνωσης μου. Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να λαμβάνετε ενημερώσεις, πληροφόρηση & εκπαιδευτικό υλικό.

Tell a Friend

Email this page to a friend
module by Spiral

Αυτή τη στιγμή

Έχουμε 10 επισκέπτες συνδεδεμένους

Τα ωμέγα-3 μειώνουν τον κίνδυνο τύφλωσης στους ηλικιωμένους

(1 ψήφος, μέση τιμή 4.00 από τα 5 αστέρια)
omega3bΗ φράση "φάτε μάτια ψάρια" αποκτά μια ξεχωριστή σημασία από πλευράς υγείας, καθώς μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσοι τρώνε ψάρια, ιδίως λιπαρά, που περιέχουν πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τουλάχιστον μια έως δύο φορές την εβδομάδα, μειώνουν σχεδόν στο μισό τον κίνδυνο να εμφανίσουν εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, της κατ' εξοχήν πάθησης που μπορεί να προκαλέσει μεγάλη μείωση της όρασης ή και τύφλωση στους ηλικιωμένους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Ουίλιαμ Κρίστεν της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο οφθαλμολογικό περιοδικό "Archives of Ophthalmology", σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ και τη βρετανική "Τέλεγκραφ", διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση κυρίως λιπαρών ψαριών, όπως ο σολομός, ο τόννος, η πέστροφα, η σαρδέλα και η ρέγκα, μειώνει μέχρι 42% τον κίνδυνο απώλειας όρασης στις ηλικιωμένες γυναίκες, σε σχέση με όσες τρώνε λιγότερο από μια φορά ψάρι την εβδομάδα.

Η διαπίστωση -που στηρίχθηκε στην μελέτη περίπου 38.000 γυναικών και των διατροφικών συνηθειών τους επί δέκα χρόνια- επιβεβαιώνει ανάλογα ευρήματα παλαιότερων ερευνών που αφορούσαν τους άνδρες. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό που ωφελεί περισσότερο στο θέμα της όρασης είναι η κατανάλωση ψαριών με σκούρο κρέας.

Η ωχρά κηλίδα αποτελεί τμήμα του αμφιβληστροειδούς και η εκφύλισή της, που πλήττει κυρίως άτομα άνω των 40 ετών, δημιουργεί μια μαύρη κηλίδα στο κέντρο του οπτικού πεδίου, η οποία σταδιακά τείνει να μεγαλώνει. Η πάθηση οφείλεται είτε στην ανώμαλη ανάπτυξη των αιμοφόρων αγγείων πίσω από τον αμφιβληστροειδή είτε στην καταστροφή των φωτοευαίσθητων κυττάρων στον ίδιο τον αμφιβληστροειδή φακό.

Καθώς ο πληθυσμός γηράσκει, στις σύγχρονες κοινωνίες, η νόσος γίνεται συχνότερη. Οι γιατροί μπορούν να σταματήσουν την εξέλιξη της πάθησης, αλλά όχι να αναστρέψουν τα ζημιά που έχει ήδη γίνει, γι' αυτό υπάρχει ανάγκη μεθόδων πρόληψης, συμπεριλαμβανομένης της κατάλληλης διατροφής και της διακοπής του καπνίσματος.

Τα ωφέλιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (κυρίως το DHA και το ΕΡΑ), εκτός από τα ψάρια, μπορούν να ληφθούν με την μορφή διατροφικού συμπληρώματος. Πάντως, ο δρ Κρίστεν διευκρίνισε ότι είναι ακόμα πρόωρο να συστήσει κανείς στους ανθρώπους να αυξήσουν την κατανάλωση ψαριού ή των σχετικών διατροφικών συμπληρωμάτων, καθώς θα πρέπει να γίνουν και άλλες έρευνες πάνω στο ζήτημα. "Προς το παρόν, η καλύτερη συμβουλή (σ.σ. κατά της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας), είναι να μην καπνίζετε", όπως είπε.

Back - Επιστροφή




Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω Skype, για μια πλήρη προσωπική ενημέρωση. Ξεκινήστε τώρα μια συνεργασία και μια νέα καριέρα μέσω της NWA - Network World Alliance.
call cbal32
ή καλέστε με στo τηλέφωνo 6983.721.110 (Whats Up)
Ζητάω συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό για να συνεργαστούμε και να βάλουμε την Αλόη (Aloe Vera) και όλα τα προϊόντα της NWA (Acai Berry, Colostrum, Spirulina, Προβιοτικά, τα φίλτρα νερού Apas Vital κλπ) σε όλα τα Ελληνικά σπίτια και στην καθημερινή διατροφή των Ελλήνων.
Χρήστος Βαλσαμίδης

You are here: Home BLOG Τα ωμέγα-3 μειώνουν τον κίνδυνο τύφλωσης στους ηλικιωμένους
Green Blue Orange Back to Top